.


Wednesday, April 28, 2010

Wenger berminat kepada 'Viera' dan Jones dari Blackburn

Pencari bakat Arsene Wenger, Steve Rowley, menjalankan pengawasan kepada target musim panas mereka iaitu duo dari Blackburn, Phil Jones dan Steven N'Zonzi sementara kelab bimbingan Wenger akan bertandang ke Ewood Park pada hari Isnin nanti.
Seperti Jones, N'Zonzi 21 tahun, yang telah hebohkan mempunyai persamaan dengan Patrick Vieira, sesuai dengan kemahuan dan bajet Wenger.

Tetapi pengurus Arsenal itu juga tertarik untuk merekrut pemain yang mempunyai banyak pengalaman di Liga Premier,dan pemain tengah defensif itu,N'Zonzi telah menjadi pemain muda yang bagus untuk Blackburn sejak berpindah dari Amiens kelab dari Perancis di mata Wenger.

Pengurus Arsenal juga pada pandangan keluar untuk penjaga gawang dengan 8million £ AZ Alkmaar's rate antarabangsa Argentina, Sergio Romero, dalam senarai keinginannya.

Wenger mengakui ia ingin menyelesaikan sebahagian besar musim panas merekrut sebelum Piala Dunia dan telah diikat-up perjanjian untuk mendatangkan striker Bordeaux Marouane Chamakh pada transfer tidak. Share

No comments:

Post a Comment