.


Tuesday, May 4, 2010

Chelsea bakal berbelanja besar membawa Torres ke Stamford Bridge;City bakal berputih mata!

Chelsea dikatakan akan membuat langkah dramatik untuk membeli Fernando Torres apabila mereka akan mengejutkan Manchester City dengan membawa penyerang Liverpool ke Stamford Bridge dengan rekod perpindahan Inggeris yang boleh mencapai £ 70 juta.

Sportsmail memahami perbincangan pendahuluan telah berlaku, dengan hasil pertemuan tersebut cukup positif untuk meyakinkan Roman Abramovich bahawa dia akan mengalahkan saingannya di Eastlands untuk membeli penyerang Sepanyol berusia 26 tahun itu.

Dengan permasalahan di Anfield,terdapat spekulasi bahawa Torres, yang menyertai dari Atletico Madrid untuk sekitar £ 20 juta pada tahun 2007, akan meninggalkan Liverpool musim panas ini.

Hanya tahun lalu beliau membuat komitmen kepada Merseysiders dengan menandatangani kontrak empat tahun baru bernilai £ 110,000 seminggu.

Hanya minggu ini rakan sepasukan Torres, Yossi Benayoun, berkata: "Sebuah kelab seperti Liverpool harus melakukan segala apa yang mereka boleh untuk menjaga pemain seperti Stevie (Gerrard) dan Fernando tapi banyak hal yang dapat berubah dan dalam beberapa minggu kita akan tahu lebih baik. '

Benitez meletakkan harga Torres bernilai £ 70 juta dan pegawai Anfield mengatakan bahawa mereka tidak akan menjual aset yang paling berharga. Share

No comments:

Post a Comment