.


Wednesday, May 19, 2010

Fabregas SAH ingin ke Barcelona!


Arsenal akan meletakkan harga sebanyak £ 50 juta kepada Barcelona selepas kapten Cesc Fabregas telah meminta untuk meninggalkan Arsenal pada perbincangan terakhir menyusul dengan Arsene Wenger.

Juara Sepanyol, Barcelona, yang meletakkan harga bekas pemain akademi mereka pada £ 30 juta,dan percaya The Gunners akan menjual pemain itu yang pada awalnya Arsenal membeli dengan harga £ 500 ribu.

Tapi mereka memandang rendah dengan Arsenal,yang mungkin tidak akan melepaskan dengan harga yang murah. Hal ini dipercayai perjanjian boleh dipersetujui di sekitar £ 40 juta, namun Yaya Toure akan pergi ke arah yang bertentangan.

Wengerdikatakan akan tetap mempertahankan pemain kesayangannya itu, walaupun Fabregas ingin menyelesaikan masalah ini sebelum Piala Dunia.

Barca,nampaknya, percaya £ 30 juta adalah harga yang adil bagi pemain kelahiran
akademi mereka tetapi di'asah' oleh Arsene Wenger, pemain yang awalnya berharga £ 500,000 ketika dia datang ke London untuk melakukan debutnya, berusia 16 tahun dan 177 hari. Mereka akan menggunakan kos yang dibayar oleh Real Madrid untuk Xabi Alonso musim ini sebagai kayu ukur untuk mendapatkan semula pemain mereka. Share

2 comments:

Tuan Cimot said...

betol ke sah??aish...favor player kt arsenal ni..huuh

nanas said...

sah INGIN jer..hee

Post a Comment