.


Saturday, May 8, 2010

Saya TIDAK rasis! - Totti

Kapten Roma, Francesco Totti telah menegaskan beliau bukan seorang yang rasis selepas beliau hendak menamatkan kontroversi beliau bersama pemain Inter, Balotelli.

Kedua-dua pemain itu bergaduh apabila kapten Roma itu menendang pemian muda itu dikaki dengan sengaja sewaktu Inter bertandang ke Roma pada Rabu lalu,dan Totti mendakwa beliau telah di provokasi oleh Balotelli.

Balotelli kemudiannya membalas kembali dengan mengatakan Totti telah membuat satu kenyataan yang berunsur perkauman ke arahnya. Namun, Totti menyangkal dakwaan itu.

"Melihat situasi selama beberapa hari terakhir ini dan saya telah memutuskan untuk tidak meningkatkan ketegangan, tapi ada satu hal yang saya inginjelaskan: saya tidak pernah rasis, saya tidak akan pernah rasis dan aku tidak pernah mengatakan ada hal-hal rasis, "katanya kepada laman web rasmi Roma.

"Saya mengatakan hal ini sekarang dan saya menegaskan tersebut. Tidak pernah.

"Saya lebih suka untuk mengelakkan semua gangguan dan fokus pada Roma sebagai yang keutamaan saya." Share

No comments:

Post a Comment