.


Thursday, May 6, 2010

Tosic mahukan tempat jika kembali ke United

Pemain pinjaman Köln, Zoran Tosic memberi amaran bahawa beliau tidak akan kembali ke Manchester United kecuali dia menerima masa bermain konsisten dari Sir Alex Ferguson.

Pemain Serbia itu hanya muncul dua kali untuk United sejak berpindah untuk £ 8 juta dari Partizan Belgrade pada bulan Januari 2009.

Tosic telah menjaringkan 5 gol dalam 12 penampilan untuk Köln dan menegaskan bahawa kembali ke United masih bergantung kepada Ferguson dan jika memberinya kesempatan untuk membuktikan dirinya dengan Red Devils.

"Jika United ingin saya kembali,saya akan sangat senang untuk kembali, tapi saya tidak ingin kembali ke sana dan berada dalam situasi yang sama seperti tahun lalu," kata Tosic The Mirror.

"Saya merasa senang di sini, tapi masih harus dilihat apa Manchester United akan kata kerana itu terserah kepada mereka kerana saya memiliki kontrak dengan kelab tersebut dan. Itu keputusan mereka.

"Kalau itu tidak apa United inginkan, maka saya akan melihat pilihan alternatif. Share

No comments:

Post a Comment