.


Tuesday, May 11, 2010

Rasmi : Zola diPECAT dari West Ham


West Ham mengumumkan bahawa pengurus Gianfranco Zola telah dipecat.

Pengurus berbangsa Itali itu hanya mampu memenangi tujuh perlawanan di rumah dalam kempen baru-baru ini apabila West Ham berjuang melawan tempat tercorot untuk musim ini.

Glenn Hoddle adalah antara nama yang disebut-sebut untuk menggantikan Zola di kerusi panas Upton Park.

Zola berkata: "Saya sangat kecewa apabila meninggalkan West Ham United. Selama beberapa minggu terakhir, saya telah menjadi subjek pelbagai komen buruk, dari dalam kelab, yang telah dilaporkan secara meluas di media.

"Walaupun apa yang telah saya alami adalah tempoh yang sangat sulit bagi saya, saya sangat menikmati waktu saya di West Ham. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada para pemain dan kakitangan saya atas sokongan mereka, kerja keras dan komitmen.

"Saya sangat bangga dengan usaha mereka, selama musim yang panjang dan sukar, dalam mempertahankan tempat West Ham di Barclays Premier League.

"West Ham adalah kelab besar, dengan penyokong hebat dan saya berharap kelab akan mencapai kejayaan di masa depan." Share

No comments:

Post a Comment