.


Tuesday, June 22, 2010

Simon Kjaer dikejar beberapa kelab ternama Eropah

Inter Milan dilaporkan telah menyertai 4 kelab utama Liga Perdana Iggeris untuk membeli pemain pertahanan tengah Palermo dan Denmark,Simon Kjaer,menurut Giornale di Sicilia.

Man United dan City serta Arsenal dan Liverpool telah dilaporkan akan membeli pemain tersebut,selepas masa depan pemain tersebut menjadi bualan ramai pihak selepas mempamerkan aksi yang memberangsangkan selepas hanya 2 musim bersama Palermo.

Pengurus baru Inter Milan,Rafael Benitez dilaporkan sebagai peminat no 1 kepada Kjaer,apabila beliau mengikut perkembangan pemain tersebut tahun demi tahun,dan Benitez dijangka akan melihat kemungkinan untuk mendapatkan pemain berusia 21 tahun itu.

Bekas pemain tengah Midtjylland yang mempunyai kontrak bernilai £12 juta bersama Palermo,dan Inter dijangka akan berjaya mendapatkan pemain tersebut jika menambah sebanyak £5 juta dari harga beliau.

Kjaer,yang akan terlepas perlawanan terakhir menentang Jepun akibat digantung selepas dilayangkan kad kuning kedua,telah menandatangani kontrak dengan Palermo dengan nilai £3.34 juta 2 tahun lalu. Share

No comments:

Post a Comment