.


Wednesday, April 21, 2010

Aguero jelas mahu ke Chelsea


Atletico Madrid striker Sergio Aguero telah memberikan manual-nya luas tetapi bahawa ia menyokong pindah ke raksasa Premier League Chelsea musim panas ini.

Masa depan depan striker Argentina telah menjadi subjek
spekulasi dan dikatakkan ramai kelab-kelab besar berminat untuk mendapatkan khidmatnya.Kini,beliau mengatakan perpindahan ke Chelsea merupakan pilihan utama beliau.
"Saya melihat pemain seperti Didier Drogba dan Frank Lampard dan mereka masih merupakan pemain terbaik di posisi mereka di dunia. Saya benar-benar gembira jika dapat belajar dari pemain seperti itu, tidak ada keraguan.

"London akan menjadi sebuah bandar yang benar-benar menakjubkan untuk hidup, saya dan isteri saya boleh benar-benar bahagia di sana."

Aguero menolak kemungkinan akan ke Manchester City, walaupun kehadiran Carlos Tevez,dan juga tidak melihat Liga Itali sebagai persaingan yang cukup kuat untuk beliau hadapi, walaupun laporan yang menghubungkan dirinya dengan kelab pimpinan Jose Mourinho .

"Carlos Tevez melakukan dengan sangat baik di Manchester City, tetapi, bagi saya,lebih gemar untuk menyertai kelab yang bersedia untuk cabaran bagi tertinggi.City belum sedia," tambahnya.

"Inter adalah kelab besar, tetapi juga bersetuju bahawa, selama lima tahun kebelakangan ini, Liga Premier Inggeris telah menjadi kuat."
Share

No comments:

Post a Comment