.


Thursday, April 22, 2010

City gila untuk mendapatkan Torres!


Manchester City akan cuba melakukan tawaran 60 juta poundsterling untuk bintang Liverpool Fernando Torres selepas mengetahui bahawa pemain itu Sepanyol terbuka untuk meninggalkan Anfield.

Pemilik City,Sheikh Mansour telah menyediakan £ 150m dengan harapan perpindahan ISTIMEWA itu dapat dilakukan pada musim panas ini, dengan Torres muncul untuk menjadi sasaran paling atas, mengikut The Daily Star.

Pemain lain yang mungkin menyertai Torres di Eastlands- termasuk pemain Arsenal Cesc Fabregas, penyerang Barcelona,Zlatan Ibrahimovic dan bek Hamburg Jerome Boateng.

Torres akan menjadi keutamaan utama untuk City apabila mereka ingin menambah lebih banyak bintang dalam pasukan mereka musim panas ini, dan penyerang antarabangsa Sepanyol mungkin ingin keluar dari Liverpool selepas musim yang mengecewakan mereka, kata The Star.

Liverpool telah melalui perjuangan besar musim ini dengan kelab gagal untuk mendapatkan tempat ke Liga Juara-juara,dan spekulasi Torres bakal meninggalkan Anfield semakin kuat.
Share

No comments:

Post a Comment