.


Tuesday, April 27, 2010

Dzeko menolak spekulasi ke Milan ,tetapi tidak pasti akan kekal bersama Wolfsburg


Striker Wolfsburg, Edin Dzeko telah mengaku bahawa dia adalah peminat AC Milan, tetapi itu tidak menunjukkan beliau akan beraksi bersama gergasi Serie A itu pada musim depan.

Laporan musim panas lalu menyarankan Milan tidak berminat untuk memenuhi harga yang diminta oleh kelab Bundesliga itu untuk pemain kebangsaan Bosnia & Herzegovina itu.

"Ya, Milan adalah pasukan kegemaran saya dan kerana media sering mengaitkan saya dengan perpindahan ke Rossoneri," ia menjelaskan kepada Spox Jerman.

"Ini tidak bermakna saya akan bermain di sana tahun depan."

Pemain berusia 24 tahun juga berkata ada tawaran dari beberapa pihak, tetapi menolak untuk berpindah jauh dari Jerman.

"Musim depan di Wolfsburg? Sudah ada beberapa tawaran yang memuaskan.Tetapi saya tidak tahu apakah saya akan berada di sini musim depan," tambahnya. Share

No comments:

Post a Comment