.


Monday, April 26, 2010

Metzelder akan kembali ke Liga Jerman?


Pertahanan Real Madrid, Christoph Metzelder tampaknya akan membawa menamatkan mimpi buruknya di Sepanyol dengan beralih ke kelab Jerman,Wolfsburg, menurut laporan dari Jerman.

Akhbar Sepanyol, Marca mengulas bahawa sejumlah media Jerman menyarankan bahawa juara Bundesliga 2009 itu tertarik untuk membawa bek antarabangsa Jerman itu kembali ke tanah airnya, dan akan menambat pemain berusia 29 tahun itu di musim panas nanti.

Metzelder yang berpindah ke Los Blancos dari Borussia Dortmund pada musim panas 2007, tetapi kariernya ketika di ibukota Sepanyol setelah dilanda kecederaan dan ia menjejaskan tempatnya di dalam skuad utama Madrid.

Mezelder telah melepaskan kedudukannya dalam pasukan kebangsaan Jerman akibat dari kurangnya penampilan untuk skuad utama, dengan Raul Albiol dan Ezequiel Garay sebagai pilihan dalam slot utama pertahanan, dan beliau sedar,jika ingin ke kancah kebangsaan untuk Piala Dunia yang akan datang,beliau perlu bermain dengan kerap untuk meningkatkan prestasi beliau agar dipilih. Share

No comments:

Post a Comment