.


Monday, April 26, 2010

Reina bakal ke Emirates?


Arsenal dilaporkan mengambil peluang dari krisis kewangan Liverpool pada musim panas dengan membeli keeper Sepanyol dan Liverpool,Pepe Reina ke Emirates.

Menurut sebuah laporan di Sunday Express, penjaga gol yang banyak dipuji dan dipandang stinggi ebagai pengganti ideal untuk Manual Almunia dan Łukasz Fabiański, selepas keduanya gagal untuk menunjukkan persembahan yang memuaskan musim ini.

Reina telah menjadikan dirinya sebagai salah satu keeper terbaik di Liga Premier sejak menyertai Liverpool pada tahun 2005, dan pengurus Rafael Benitez akan berang jika dia dipaksa untuk menjual salah satu aset utamanya di Anfield itu.

Penjaga gol 27 tahun itu baru-baru ini menandatangani kontrak jangka panjang di Anfield, tetapi prospek kehilangan tempat di Liga Juara-Juara musim depan benar-benar akan menguji komitmen beliau.

Pengurus Arsenal Arsene Wenger telah dikaitkan dengan sejumlah penjaga goal musim panas ini dan pemain Bayer Leverkusen, Rene Adler dan Lyon, Hugo Lloris dapat memberikan pilihan yang lebih bagus untuk beliau. Share

No comments:

Post a Comment