.


Friday, April 30, 2010

Tevez boleh BLAH jika tidak gembira-Mancini

Roberto Mancini telah menimbulkan keraguan atas masa depan Carlos Tevez itu dengan mengatakan penyerang untuk mencari kelab baru jika dia tidak bahagia di Manchester City.

Dalam wawancara eksklusif dengan Sportsmail awal bulan ini, Tevez mengkritik City di atas pemecatan Mark Hughes dan mengeluh mengenai Mancini membuat pemainnya melalui sesi latihan berganda.

Sejak itu muncul spekulasi bahawa penyerang Argentina itu akan mempertimbangkan pilihan untuk berpindah di musim panas jika City gagal ke Liga Juara-Juara.

Mancini menegaskan terakhir bahawa dia telah bercakap dengan Tevez tentang komennya itu, dan membuat penjelasan bahawa dia tidak mahu menyimpan mana-mana pemain yang tidak bahagia di City.

"Tevez mempunyai empat tahun kontrak. Tapi kita tidak tahu. Jika dia tidak bahagia, lebih baik untuk beliau menukar skuad. "

Tevez telah menjaringkan 28 gol bagi City musim ini, tapi dia telah menghabiskan masa hampir dua minggu di Argentina pada bulan Februari selepas masalah atas kelahiran anak keduanya dan dilaporkan telah semakin kecewa dengan kehidupan di bawah Mancini.

Bos City telah melihat untuk menggantikan Tevez dengan Mario Balotelli, yang telah dipinggirkan di Inter Milan. Share

No comments:

Post a Comment