.


Tuesday, May 4, 2010

Inter akan MENYAMBAR Torres dan Tevez?

Inter Milan bercadang untuk berbelanja musim panas, untuk dua penyerang terkemuka di Liga Premier, menurut laporan dari Itali.

Menurut SportItalia, ketua Inter, Massimo Moratti percaya dengan mengesahkan baru-baru ini bahawa Liverpool tidak lagi bermain untuk Liga Juara-Juara musim depan telah membuka pintu bagi Fernando Torres untuk meninggalkan kelab.

Walaupun penyerang Sepanyol dilaporkan berharga £ 70 juta, Moratti tidak takut dan akan mengajukan tawaran untuk pemain yang telah lama beliau kagumi pada akhir musim ini.

Sementara itu, menurut Mediaset, baru-baru ini Carlos Tevez telah bergaduh dengan bos Manchester City, Roberto Mancini,dan ia memberi amaran kepada Inter untuk membuat pembelian, dan mereka akan cuba untuk membawa Tevez ke Giuseppe Meazza di musim panas ini.

Laporan menunjukkan bahawa pemain yang dikecam penyokong Inter, Mario Balotelli juga boleh digunakan sebagai tambahan dalam perjanjian ini,dan semuanya bergantung pada kelab Itali itu dapat memujuk untuk membawa kedua pemain bintang itu ke San Siro. Share

No comments:

Post a Comment