.


Wednesday, May 5, 2010

Minat dari United merupakan penghormatan dan sukar ditolak - Silva

Bintang Valencia, David Silva telah menyatakan bahawa beliau berasa dihormati dengan minat dari Manchester United, dan berkeras dia akan merasa sukar untuk menolak perpindahan ke Old Trafford di masa depan.

Pemain tengah itu telah menyatakan dengan jelas bahawa dia gembira berada di Valencia, tetapi beliau akan keberatan baginya untuk menolak tawaran dari United jika Red Devils memutuskan untuk menawarkan kontrak untuk dia.

"Apabila anda mendengar sebuah kelab seperti Manchester United yang berminat pada anda itu adalah suatu penghormatan. Saya sangat meminati Liga Premier, dan dalam beberapa tahun ini,liga itu amat dikagumi di dunia," kata Silva kepada Daily Express .

"Kalau masa sudah tiba, terutamanya jika kelab seperti Manchester United, ia akan menjadi sukar buat saya untuk menolak walaupin saya bahagia di Valencia,. Tapi setiap pemain mempunyai harga, dan jika mereka menawarkan sesuatu yang tepat dan menarik kepada pihak kami,semuanya boleh terjadi. " Share

3 comments:

BudakHitam said...

man u kena ada 2 sprinter macam dulu kan?

shaffique said...

real pun nak beli dia jugak kan ?



My latest entry : Drogba Dan Ronaldo Jadi Model Seluar Dalam

nanas said...

aah..real berminat jugak..tapi ada spekulasi cakap United memang nak beli mamat ni..aah budak hitam..memang kene..n bnzema pun kne masuk.baru power.

Post a Comment