.


Tuesday, June 22, 2010

Gerrard tidak pasti masa depan di Anfield


Real Madrid mahu Liverpool menurunkan harga kapten mereka,Steven Gerrard apabila mereka hendak memebuat tawaran buat kali terakhir untuk kapten England di Piala DUnia 2010 itu.

Kapten Liverpool itu juga dilaporkan tidak akan membut sebarang keputusan berhubung masa depannya di Anfield sehingga tamat Piala Dunia tetapi Madrid berkeras mahukan jawapan yang segera.

Liverpool dilihat enggan menjual ayam tambatan mereka itu tetapi Gerrard dikatakan tidak gembira dengan keadaan kelab tersebut sekarang.Dan jika beliau tetap akan keluar dari Anfield,perjanjian dilaporkan akan bernilai £30 juta.

Bercakap selepas England menentang Algeria,Gerrard memberitahu wartawan Sepanyol:'Memang terdapat kemungkinan saya akan berada di Madrid musim depan.Saya sudah melihat tawaran yang dikemukakan dan kami mungkin akan berjumpa di Madrid.Saya tidak boleh kekal di Anfield lagi.'

'Saya hanya mahu fokus kepada kempen Piala Dunia saya bersama skuad England.Ejen saya akan menguruskan semuanya'

Real percaya harga Gerrard melampaui harga sebenar beliau dan telah bertanyakan harga pemain tengah Itali dan Roma,Daniele de Rossi sebagai alternatif lain.Mereka dipercayai hanya akan membeli Gerrard dengan harga sekitar £20 juta tetapi nilai itu dijangka akan bertambah sedikit berikutan kasukaran unutk mendapatkan Gerrard. Share

No comments:

Post a Comment