.


Wednesday, June 30, 2010

Rasmi : Silva akhirnya sah ke Manchester

Manchester City telah mencapai kata sepakat dengan Valencia untuk pembelian pemain wing Sepanyol,David Silva.

Ejen kepada pemain tersebut dan wakil masing-masing dari kedua kelab tersebut telah menemui jawapan kepada perbincangan mereka.Silva telah menandatangani perjanjian untuk 4 tahun di City.

Beliau akan menjalani pemeriksaan kesihatan dan akan secara rasmi menjadi pemain City selepas selesai kempen Piala Dunia.

Bercakap dari kem pasukan di Afrika,beliau memberitahu media bahawa beliau gembira dengan perpindahan ini.

Beliau berkata:'Pertama sekali,saya ingin berterima kasih dengan Valencia,sebagai sebuah pasukan dan peminat setia mereka,dan tidak lupa juga kepada staff dan rakan-rakan saya.Saya benar-benar gembira bersama mereka dalam masa 6 tahun ini,dimana mereka yang menjumpai saya sebagai seorang pemain bola sepak dan Valencia akan menjadi sebuah kelab yang sentiasa istimewa bagi saya'

'Masa adalah sesuai untuk saya mencari cabaran baru,dan saya berasa tidak sabar untuk beraksi bersama kelab baru saya di City.Saya percaya Liga Perdana Inggeris adalah antara liga terbaik di dunia.' Share

No comments:

Post a Comment