.


Tuesday, June 29, 2010

Real Madrid sedia tawar £20 juta untuk Gerrard

Real Madrid akan menguji Liverpool untuk mengekalkan kapten mereka,Steven Gerrard selepas mereka hendak membuat tawaran bernilai £20 juta menurut The Times.

Gerrard,30,telah dikaitkan dengan perpindahan mengejut ke Barnabeu untuk beberapa bulan kebelakangan ini selepas Liverpool mengharungi musim yang agak sukar selepas hanya menduduki tempat ke 7 dalam liga dan terkeluar dari Liga Juara-Juara pada peringkat kumpulan lagi.

Dengan hutang yang dikatakan semakin meningkat dan dengan pemecatan pengurus Rafael Benitez,ini menjadikan kapten Liverpool itu memikirkan mengenai masa depan bersama kelab kesayangannya itu.

Pengurus baru Real,Jose Mourinho telah mengakui bahawa beliau merupakan peminat kepada pemain tersebut dan pernah mencuba untuk membawanya ke Chelsea ketika Mourinho memimpin Chelsea dahulu.

Selepas menyelesaikan perpindahan bintang muda Argentina,Angel di Maria ke Madrid,'The Special One' itu difahamkan telah memberitahu presiden Florentino Perez untuk menambah pemain tengah itu kepada senarai mereka. Share

No comments:

Post a Comment