.


Friday, April 23, 2010

Mourinho sedia untuk perjanjian baru tetapi dikaitkan dengan Real Madrid,United dan juga City


Jose Mourinho telah menerima lebih banyak pujian berikutan kemenangan pasukan bimbingannya,Inter Milan,ke atas Barcelona, dan Tuttosport mendakwa byk kelab-kelab besar ingin mendapatkan khidmat "The Special One" ini antaranya Real Madrid, Manchester United and Manchester City.

Namun, Presiden Inter,Massimo Moratti bersedia untuk menawarkan dia dengan kontrak baru dan lumayan untuk mengekalkan jurulatih berbakat itu.

Real Madrid telah lama dikaitkan dengan jurulatih dari Portugis itu dan kemenangannya atas musuh utama Los Blancos,Barcelona telah diterima baik di Bernabeu.Presiden Real Madrid, Florentino Perez sekarang dikatakan sudah bersedia untuk berbincang dengan Mourinho.

Ada juga saingan dari Inggeris. Berita dari Liga Perdana menunjukkan Mourinho telah dijangkakan untuk menggantikan Sir Alex Ferguson di Manchester United dimana beliau berminat untuk mencuba nasib di Old Trafford.

Jiran United,City juga dilaporkan berminat untuk mendapatkan pengurus tersebut.Jika bekas jurulatih Inter,Roberto Mancini,gagal untuk mendapatkan slot Champions League,The Citizens cenderung menggunakan wang mereka untuk membawa Mourinho masuk

Namun, Moratti bersedia untuk mengikat kontrak orang kepercayaannya itu. Mourinho akan ditawarkan kontrak baru yang merangkumi kuasa untuk mempunyai pengaruh lebih besar pada transaksi pemindahan dan peranan lebih besar di kawasan teknikal.Perjanjian tersebut juga dikatakan mempunyai gaji yang lebih baik, dan akan berjalan sehingga 2013. Share

No comments:

Post a Comment