.


Sunday, June 20, 2010

United berminat terhadap Sneijder


Manchester United sedang menyiapkan tawaran bernilai £20 juta untuk bintang Inter Milan,Wesley Sneijder,menurut Sunday Mirror.

Pemain berusia 26 tahun itu telah mencuri tumpuan ramai pihak selepas membantu kelabnya menjuarai 3 gelaran pada musim ini dengan aksi yang memukau ketika bermain dengan skuad kebangsaan Belanda.

Mirror juga mendakwa pengurus United,Sir Alex Ferguson dikatakan sanggup untuk bersaing dengan Real Madrid untuk mendapatkan khidmat pemain itu.

Sneijder baru sahaja berpindah ke San Siro musim ini selepas beliau dijual oleh boss Madrid ketika itu,Manuel Luis Pellegrini dari Barnabeu.

Tetapi Pellegrini telah digantikan oleh Mourinho dan pemain Belanda itu mendakwa beliau sedang menimbang keputusan untuk kembali ke Sepanyol untuk berkhidmat semula dibawah kendalian Mourinho.

Semua itu bergantung kepada keputusan pengurus baru Inter,Rafael Benitez sama ada mahu mengekalkan khidmat pemain itu ataupun menjual kepada kelab lain.Hubungan antara Rafa Benitez dan Ferguson akan menjadi penghalang untuk perpindahan pemain ini kerana hubungan mereka tidak berapa baik. Share

No comments:

Post a Comment